Elégedett Ügyfél, Sikeres Szoftvercég
Segítek abban, hogy a Megfelelő Szoftver szállító cég, Neki passzoló ügyfelet szolgáljon ki, és, hogy a Szoftver beszállító kereső Vállalkozás olyan csapatot találjon, akikkel hosszú távon elégedett lesz.
A szoftverfejlesztéssel/bevezetéssel csalódott vezetők, és az ügyfelekben csalódott technológiai cégek, csapatok vezetői is részei ügyfélkörünknek. A legtöbb esetben lelkiismeretes szoftveres csapatokkal, és jóhiszemű, normális ügyfeleikkel találkozom, mégis feszültté válik a viszonyuk. A csapatnak nem kellene elvállalnia az adott megbízást, a megbízónak pedig egy másik csapatot kellene megbíznia. Ez közös érdek. Ugyanazon megbízással kapcsolatban ezeket szoktam hallani a kér oldalról.
Ügyfelek oldaláról:A leggyakoribb problémák a szoftveres megbízásokkal: Nem transzparens a kommunikációTöbbszörös határidőbeli csúszások Nincsenek határidők Szakmai kompetenciák hiányában is elvállalt projektek Az Új Fejlesztő csapat szerint újra kell írni az egész szoftvert A leszállított szoftver teljesen más, mint, amire gondoltam Kommunikációs nehézségek, Már nem veszik fel a telefont A szerződés aláírást követően kicserélődtek az emberek A különböző IT-s szakemberek egymásra mutogatnak Egy cég felügyeli az összes IT-s feladatot, Elégedetlen vagyok, De nincs lehetőségem “ugrálni” Egy technológiához/programozási nyelvhez értenek, ezért mindent abban akarnak megcsinálni, ami rengeteg extra költséggel jár |
Szoftver szállító cégek oldaláról:A leggyakoribb problémák az ügyfelekkel: Nem transzparens a kommunikációOlyat kérnek, ami miatt az előző fejlesztéseinket is kukázni kell Mindent is akar, pedig nem ebben állapodtunk meg Túl sokat kérdez, és ezzel akadályozza a munkát Agresszívvá vált, nem akarunk vele kommunikálni Folyamatosan módosításokat kér, de nem akar érte fizetni Nem is érti, hogy mit akar valójában Olyat szeretne, amit nem lehet megvalósítani |
Segítek abban, hogy a Megfelelő Szoftver szállító cég, Neki passzoló ügyfelet szolgáljon ki, és, hogy a Szoftver beszállító kereső Vállalkozás olyan csapatot találjon, akikkel hosszú távon elégedett lesz.
A konkrét igény alapján, technológiailag ideális háttérrel, és igazolt visszajelzésekkel rendelkező csapatokat mutatok be neked. A megállapodás menetét is végíg kísérem, hogy a megfelelő garanciák be legyenek építve. Igény esetén a teljes fejlesztési folyamatot követem, és képviselem a megbízót.
Segítek abban, hogy ne legyél kiszolgáltatva nekik. A-mellett, hogy megoldom, hogy át lehessen adni a folyamatot egy másik csapatnak, az esetek nagy részében az eredeti csapattal sikerül előrébb jutni, a félreértések tisztázásával, és megfelelő szakmai kontroll alkalmazásával.
Segítek az ügyfél kezelésében, és segítek abban, hogy közösen eldöntsük, hogy érdemes-e folytatni a projektet, vagy inkább egy másik csapatra bízni, úgy, hogy veszteség nélkül ki lehessen szállni. Ezt követően segítek abban, hogy olyan ügyfeleitek legyenek, akikkel működik a kémia.
Ha valóban szakmailag jók vagytok, és jól tudtok teljesíteni, be tudlak mutatni olyan potenciális ügyfeleknek, akiknek konkrét, aktuális igényeik vannak, és a Ti tudásotokkal, terméketekkel JÓL le lehet fedni az Ő igényeit.
Egyenes beszédre. Meghallgatom a problémád, és felvázolok pár megoldási lehetőséget, vagy időt kérek. Mit veszíthetsz egy hívással?
Adolf Olivér vagyok, informatikus mérnök, 2002-ben volt az önálló, megrendelésre készült szoftverfejlesztési projektem, és azóta is a szoftver készítés világában mozgok. 2005-ben lettem kezdő cégvezető, ma azt mondják, hogy sorozatvállalkozó vagyok. Az érdeklődésem sokfelé vitt, így például kisebb kereskedelmi cégek, könyvelőiroda, és egy gyártó cég rész tulajdonosaként is átéltem az ügyvezetői létet. Kapcsolati hálón keresztül sok felkérést kaptam ilyen-olyan informatikai problémák megoldására, a-mellett, hogy több informatikai kisvállallkozónak segítettem a szellemi termékük vagy szaktudásuk üzleti materializálásában.
Volt idő, amikor csak megrendelő oldalról voltam hajlandó szoftverfejlesztéssel foglalkozni. Több sikeres együttműködés mellett előfordult, hogy átverve éreztem magam. Nem értettem, hogy hol csúszott el a dolog. Nagyon jó lett volna, ha akkor meg lett volna a mostani tudásom. Akkor azt hittem, hogy a programozó a “hülye”, de ma már tudom, hogy nálam is gond volt, és az Ő szemszögéből, Ő korrektül járt el.
Fejlesztői oldalról KKV és Nagyvállalati tapasztalataim vannak. Programoztam, Szakembereket, Szoftverfejlesztő csapatokat irányítottam, és volt, hogy megégettem magam.
Egy esetben bíróságon kellett megvédenem az “igazamat”, sok fenyegetés mellett. Biztos vagyok benne, hogy a másik félnek nem volt transzparens a kommunikációja, és tényleg nem tudta, hogy mit akar valójában, de Ő azt gondolta, hogy tudja. Ma már az első beszélgetésen elmondanám neki, hogy miért nem fogunk tudni együtt dolgozni, de mégis tudok neki megoldást.